neděle 1. dubna 2012

Aucklandské loučení

Čas co jsem mohl být v Aucklandu na škole se naplnil a tím pádem je třeba se posunout někam dál. Ale kam - no nejlépe někam, kde je práce. Na internetu zjišťuji, že by se měla každou chvilkou rozběhnout sezona sbírání kiwi v odlasti kolem města Tauronga a tím pádem je to daný. Mé kroky směřují právě tam. Ale něž se tak děje, tak mě čeká ještě rozloučení se školou a s Pat a Keythem. A tak si v pátek 30.3. beru svoje nejlepší tričko s logem Direct Alpine a jdu si pro vysvětčení. To probíhá tak, že o přestávce ve škole se sejdou učitelé a všichni studenti na chodbě a ten, kdo končí, tak předstoupí a jeho učitel všem řekne, jak jste byli děsně skvělí, jak vám to moc šlo,  ... (i když to nemusí být pravda). A samozdřejmě se sluší všem poděkovat, a jak jinak než v angličtině. Tímto procesem procházím i já. Na projev jsem si nachystal celých 5 vět, ale jestli mi někdo rozuměl, tak to nevím. Dostávám diplom a vysvětčení. Samý čtyřky od hora až dolů. Ale naštěstí tu mají otočenou klasifikační stupnici - pětka je nejlepší a tím pádem mám samý dvojky. Což se mi od základní školy zatím ještě nikdy nepodařilo. Takže spokojenost.

Pro rozloučení s Pat a Keythem kupuji nějaké dary a víno a máme moc dobrou večeři. Taky dostávám od Pat kempingovou svítilnu, balení toaletního papíru a pár dalších praktických věcí.
Když bych měl hodnotit celkově moje působení ve škole, tak asi dobrý. Naučil jsem se toho dost, ale zdaleka né všechno. Spoustu věci jsme za ty dva měsíce ve škole nestihly probrat, a tak vyrážím na cesty vybaven úplným anglickým základem. No a jaký to bude, tak to se teprve uvidí. Ale jedno je jistý - určitě o tom zase něco napíšu na blog.
A zbývá mi poslední věc. Poděkovát Vám všem co navštěvujete tento blog, všem co mi píšete vzkazy, emaily, dopisy - cítím v tom velkou podporu. Když jsem to začal blog psát, tak jsem netušil, že bude mít takovou sledovanost. Za dva měsíce byl do této doby zobrazan 1930x což je prostě mazec. Dokonce má blog i čtenáře z Kanady - zdravím Kanadu. Teď je ze mě kočovník za prací, a tak nevím, jak často se mi podaří dostat na net. Tím pádem možná zůstanou vaše případné emaily a vzkazy nějakou dobu bez odpovědi, ale jak to půjde, tak na ně samozdřejmě odpovím. Takže ještě jednou všem díky. 


 

2 komentáře:

  1. Ahoj, auto jsi si krásně upravil. Přeji ti, aby sis dvojlůžko patřičně užil, myslím toho prostoru :-) a hlavně, nepracuj!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Honzo, tak konečně začíná to správné žůžo dobrodrůžo. Možnost uplatnění znalostí pracně nabytých ve škole. Spousta výzev atd... a hlavně si asi dost oblíbíš kiwi:-) My se tady s Honzíkem moc tešíme na další pokračování.

    OdpovědětVymazat