čtvrtek 7. června 2012

Umkly stroje aneb konec práce v baličce

Potom co byly v okolí městečka Te Puke posbírány miliardy kiwi, následně zabaleny do milionů krabic a vysklándány na statisíce palet, tak umlkly v baličkách na kiwi stroje. A naše balička KKP není vyjímkou. Vše již bylo zabaleno a já se konečně dostávám k tomu napsat sem pár řádků. Dlouho jsem již nic nenapsal, ale ono nebylo ani o čem moc psát. Každý den tu byl stejný v pracovním duchu a opravdu nic zajímavého se mi tu nepřihodilo. Snad jenom to, že tu již začala zima a ta přišla na místní poměry docelá brzo. Již asi 5x jsme tu škrabali ráno namrzlá okna na autech a na to, že je tu červen, čili u nás něco jako prosinec, je to v okolí Te Puke nezvyklé. A škrabky na led na okna se tu neprodávají a to ani na horách. Ale přes den jsou teploty dobré, že se dá chodit v tričku, ale jak sluníčko zaleze je kosa. Taky celkem dost prší, ale na jížním ostrově již sněžilo i v nízko poležených oblastech a za chvilku začne lyžařská sezóna.




Po skončení práce v baličce se tu konala ještě rozlučková párty, kde jsme dostali oběd, proběhla děkovačka a pak následovala kalba u jedné paní doma. Když jsme tam přijeli, tak jsem myslel, že je to zahradní domek, ale opravdu v té chatrči bydlí a to na stálo. Víceméně tu již nebylo co rozbít, a tak domeček běsnění 60ti fest nalitých lidí přežil a nespadl. A že to bylo to opravdu hodně divoké.



A poslední novinkou je, že jsem se na pár dní přestěhoval z kempu do zahadního domku ke kamarádovi Petrovi, co jsem  ho potkal v baličce a budu mu nyní stavět plot na baráku. Po jednotvárné práci skládání krabic to bude docela dobré zpestření. A co bude dál? Pojedu na jih a skusím si najít nějaké pracovní místo na farmě přes zimu na jížním ostrově. Ale po cestě mám v plánu se zastavit ještě v nejaktivnější geotermální oblasti Nového Zélandu a skouknout nějaké gejzíry a termální prameny. Takže se můžete těšit na povídání a fotky. No a pokud se chcete podívat na pár fotek z jednoho malinkého vodopádu a z baličky, tak klikněte sem.  

1 komentář:

  1. U nás se škrabky na auto v létě asi taky neprodávají, ale jestli budeš chtít, najdu ti nějakou doma a pošlu ti ji letecky :-))

    Katka

    OdpovědětVymazat