sobota 28. července 2012

Život v Christchurch (CH)

Život v Christchurch (CH)Již je to pár týdnů co jsem dorazil do CH a již jsem se tu plně zabydlel. A tohle je malý report o tom, co je kolem mě nového.

Stále chodím do práce na stavbu knihovny, kde dělám tesaře. Naučil jsem se tu celkem dost nových věcí a práce baví. Dělám spíše odbornější činnost, jako osazování oken a dveří, stavím dřevěné príčky, montuji obložení stěn ... . Práce je zatím fakt na pohodu, a tak mi to celkem rychle utíká. Zatím pracuji 6 dní v týdnu, a tak moc volného času nezbývá.

Bydlení v našem baráku, kterému pracovně přezdívám skwot, je taky na pohodu. Absolvovali jsme tu již pár večírku z nichž dva skončili vyskleným oknem v obýváku a šíleným bordelem, ale aspoň byla sranda. Taky se tu snažíme trochu kulturně žít, a tak občas máme filmový večírek a nebo třeba včera proběhla bramboráková párty. A na příští sobotu se chystá guláš.

Taky se mi tu podařilo najít spolulezce na lezení a občas vyrazíme i lozit. Zatím jsme byli jen na stěně, pač objevovací výlet na skály nedopadl moc dobře. Po velkém zemětřešení z loňského roku totiž nekteré lezecké oblasti přestaly úplně existovat a v některých je lezení vhodné pouze pro jedince se sebevražebnými sklony. Což já nejsem. Na některých skalách se zřítily celé skalní veže, jinde se odlouply skalní bloky velikosti nákladních aut, a tak to pravdu není moc bezpečné.

Počasí je tu zatím zimní a zdejší zima je mírná. Počasí má pouze dvě podoby - buď je zima ale je hezky a svítí sluníčko nebo je teplo a prší. Nic mezi tu není.
A taky hodně času trávím střádáním plánů na cestování. Když to všechno dobře půjde, tak bych koncem září měl vyrazit na velkou dvouměsíční cestu po Novém Zélandu a potom, jak napovídá název tohoto blogu, možná ještě dál ..., ale o tom zase někdy jindy.

Fotky z výletu za objevováním lezeckých oblastí v okolí CH a ještě z výletu do zátoky Diamond Bay jsou k vidění na Picasu zde.

3 komentáře:

  1. Zdar, moc pěkný fotky. Ať ti to šlape, chlape.

    OdpovědětVymazat
  2. Čau, mám v plánu s kámošem zamirit do christchurch. Mohl by jsi mi prosim poskytnout kontakt na tveho zaměstnavatele popr. ubytování? Děkuji za jakoukoliv pomoc.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    společnost pro kterou pracuji se jmenuje Libor Ltd. Kontakt na chlápka co má na starosti zaměstnávání lidí je 0212264526. Jmenuje se Mario. Kdyby jsi potřeboval nějaké bližší info o CH případně o práci zde, tak zavolej mě. Kontakt je 0221721493. Hodně štěstí. Honza

    OdpovědětVymazat